فوری | این سه جاده در استان گلستان با بارش برف مسدود شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سه مسیر ترددی کوهستانی در این استان به علت ریزش برف، وجود کولاک و نداشتن ایمنی کافی بسته شد.
فوری | این سه جاده در استان گلستان با بارش برف مسدود شدند
کد خبر : ۵۸۳۵۲

محمود شهرکی یکشنبه شب در این باره اظهار کرد: راه ارتباطی کردکوی - درازنو در جنوب غربی این استان به علت ریزش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی بیان کرد: راه گرگان - شاهرود در محدوده توسکستان به علت بارش مه شدید و کولاک و نداشتن دید کافی نیز تا اطلاع بعدی بسته است.

وی اضافه کرد: همچنین راه گرگان‌ - شاهرود در محدوده اولنگ از توابع شهرستان رامیان به علت نداشتن ایمنی کافی در شب، هم مسدود شد.

شهرکی گفت: اکنون در مسیر مواصلاتی استان‌های گلستان و خراسان شمالی از جاده پارک ملی گلستان و همچنین راه دسترسی گرگان - روستای زیارت شاهد ریزش برف هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان افزود: راه دسترسی استان‌های گلستان و سمنان به یکدیگر از مسیر جاده خوش‌ییلاق (آزادشهر - شاهرود) آسمان ابری و جاده خشک و مسیر ترددی باز است.

وی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان در صورت نیاز به تردد از مسیرهای کوهستانی ضمن داشتن تجهیزات و امکانات ایمنی همچون زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و باک بنزین پر، با همکاران ما مستقر در مسیرهای مورد نظر همکاری لازم را داشته باشند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر